Stua

Små glimt av stua vår, som er sterkt preget av min lidenskap for gjenbruk og redesign. Stolene og lampen er bruktfunn, hylla på veggen er designet av meg og bygget av mannen min. Den rammer inn stuevinduene og fortsetter ut på kjøkkenet. Jeg kunne ikke vise bilder av hele denne gangen for da må jeg rydde litt først…. Puten i stolen er fra jysk, boksene i hylla er fra søstrene grene, blomsterpottene i hylla er ingen ny ide, men det er tomme metallbokser dekorert med papir. Det samme gjelder bildehylla fra ikea på veggen som også er dekket med papir. Benken som viser på et av bildene er en gammel garderobebenk som jeg reddet ut fra en skole som skulle rives. Har 2 slike i stua og er helt supre til tegning, lek og ekstra sitteplasser! Og så er det herlig å tenke på alle dei nakne rumpene som har sittet på disse benkene oppgjennom tiden:)

2014-02-02 005

2014-02-02 009

2014-02-02 025

2014-02-02 003

2014-02-02 002

2014-02-02 007

Legg igjen en kommentar

