Gangen

En skohylle i en gang

 

En liten En stor og to like

En Liten En Stor og To Like

En skohylle kan fortelle oss mye om hvem vi er, og det gjør nettopp denne!

siden jeg er en ny blogger fikk jeg lyst å vise dere noen glimt av gangen vår….det er jo der det første møtet med et nytt hus begynner. Med få unntak ser det slik ut..og kan nytes i noen sekunder.. helt til noen kommer hjem, eller skal ut. Med 4 barn og 2 voksne blir det mye sko, jakker , votter, huer, dresser, sekker, fotballer, pinner, steiner, sand, skatter….men det er dette som er livet- og vi ELSKER det!!

IMG_2028

Disse støvlene har alle barna brukt, og nå er det bare minstejento igjen. Etterpå skal de rammes inn og bli veggpryd.

IMG_2039

IMG_2034

IMG_2023

Skohylla er gammle epplekasser fra Balestrand, en gammel stige jeg fant på gjenbruksbutikken er blitt stativ for en lyspære, den gamle stolen og vinballongen er også bruktfunn. Puten i stolen er arv etter Mormor. De røde skoene er helt nye fra Art, kjøpt på Brandos.no til halv pris. Tøyposen som henger på knaggen har jeg sydd. Den gammle skoleplansjen fant jeg på loftet på en gammel skole som skulle rives.

Legg igjen en kommentar

